Dpf valymas ar išprogrogramavimas? Trumpa pamokanti istorija…

DPF SERVISAS VILNIUJE

PRIE VDC  DIAGNOSTIKOS CENTRO 

dpf ffiltru proeblemu sprendimas

 REGISTRACIJA Į VILNIAUS DPF SERVISĄ:

Jeigu kils klausimų, ką ir kaip daryti su jūsų Dpf filtru – galite skambinti visomis dienomis, išskyrus Kūčių vakarą ir Naujųjų metų išvakarėse. Žinome, jog šventinis laikotarpis – ne tik poilsio metas, bet ir informacijos susirinkimo laikas, apie jums svarbius dalykus. Todėl dabar ir skaitote šias eilutes. Bandykite paskambinti, nebijokite, mes puikiai viską suprantame…

NUO BALANDŽIO 1 d. KEIČIASI TEL. NR. 

SKAMBINKITE DABAR!

DPF-SERVISAS-KAUNE-VILNIUJE-KLAIPEDOJE+370 670 12120

Konsultacijų laikas nuo 8.00 h iki 22.00 h

Serviso darbo laikas nuo 8.00 h iki 18.00 h darbo dienomis

**********

KĄ REIKIA ŽINOTI APIE DPF FILTRĄ?

a) Kad užsikimšęs DPF/FAP filtras gadina turbiną (kurios remonto kaina svyruoja nuo 200,- iki 300,- eurų) jūs jau turbūt skaitėte mūsų tinklapyje.

b) Kad blogai veikiantis suodžių filtras degina purkštukų antgalius (kurių, jeigu imant visų remontą, kaina irgi gali siekti apie 300 eurų) – jūs taip pat manau žinote.

c) Kad užsinešęs kietujų suodžių dalelių filtras sutrumpina EGR (egr vožtuvas) tarnavimo laiką dešimt kartų, galbūt dar nežinojote.

d) Tačiau jūs dar nežinote, kad nematoma Dpf/fap filtro problema gali sugadinti visą variklį ir jis bus tinkamas tik metalo laužui. Todėl istorija, kurią aš trumpai papasakosiu, manau jums bus girdėta tikrai pirmą kartą. O galbūt ne tik jums, bet ir daugeliui automeistrų dar neteko susidurti su tokiais gedimais, su kuriais susiduriame mes vos ne kiekvieną dieną…

PIGAUS IŠPROGRAMAVIMO PASKEKMĖS:

***********

dpf-filtru-servisas

KLIENTO AUTOMOBILIS NETRAUKIA IR NIEKAS NEGALI PASAKYTI KODĖL?

Na, kad pas mus automobiliai po tokio “turginio” išprogramavimo atvažiuoja vos ne diena iš dienos ir… kad būna apsilankę ne pas vieną automeistrą – mums tikrai jokia naujiena. Vis dėl to, mes ne vien tik DPF servisas Vilniuje.

Mus klientai žino, kaip VDC Centrą, į kurį atvažiuoja autoservisais nusivylę vairuotojai. Kodėl nusivylę? Todėl, kad tiesą sakant, ne taip jau ir apsimoka autoservisams ieškoti traukos problemų – nes laiko sugaištama per daug, kad verta būtų užsiimti tokiais darbais.

Norėtumėme išduoti viešą paslaptį: kai yra žinoma, ką reikia daryti (ką remontuoti), pinigus uždirbti labai paprasta… Tačiau, kai reikia ieškoti tokių gedimų, kurie priskiriami “fantastikos sričiai” purvintis rankų niekam nesinori… Deja , tokia realybė… Kam įdomu, galite daugiau apie DPF/FAP REMONTĄ paskaityti pradiniame puslapyje http://www.dpffiltras.lt >>>

PAGALBA VILTĮ PRARADUSIAI VAIRUOTOJAI

KURIAI, PER PLAUKĄ PAVYKO IŠVENGTI AVARIJOS

Todėl, dažnai dirbdami iš idėjos, kartą ryžomės padėti vienai moteriai, kuri aplankiusi visus geriausius meistrus (sakau geriausius todėl, kad ji lankėsi tikrai pas gerus ir savo srities profesionalus) buvo visiškai nusivylusi ir planavo savo automobilį parduoti artimiausiu metu… kaip neremontuojamą.

GEDIMO ISTORIJA:

Vieną gražią dieną jos VW Passat B6 vos nepapuolė į avariją, kurios kaltininkė būtų ir buvusi mūsų klientė. O buvo taip – bandydama Vilniuje staigiai įvažiuoti į žiedą, jos automobiliui dingo trauka ir vietoj staigaus manevro, kuris buvo būtinas – jai išėjo tik tik įriedėti į žiedą.

Laimei nepasitaikė piktybinis vairuotojas, kuris būtų tyčia trenkęsis į avarinę situaciją sukėlusį automobilį. 

Žinoma, moteris nieko nelaukdama pradėjo savo “kryžiaus žygį” per visus autoservisus, kuris, labai didelei jos laimei, pas mus baigėsi. Tačiau ir mums turbūt čia pasitarnavo tik didelė patirtis sudėtingų gedimų paieškose per tuos daugelį darbo metų.

Vadovaujantis tik žiniomis ir remiantis tik prietaisais, gedimo surasti praktiškai buvo neįmanoma… Tačiau, ačiū Dievui pavyko ir šį kartą.

AUTOMOBILIS NEVAŽIUOJA – KĄ DARYTI?

Gedimas toks, kad autodiagnostikos kompiuteris klaidų nerodė jokių. Automobiliui trauka dingdavo vos tik kartą per dieną. Kas užsiima automobilių remontu, tas žino – ką tai reiškia. O svarbiausia, kai trauka dingsta – parametrai išlieka idealūs ir mašina sako : “Viskas gerai – jokių problemų”.

Tiesą sakant – arba nusišauk arba keisk visas detales iš eilės. Arba pradėk galvoti logiškai

Tai reiškia – pradėti vadovautis savo pačių išrastais ir pasitvirtinusiais metodais. Kurie ir pasiteisino. Apie juos mes tikrai nepasakosime. Papaskosime tik apie tai, kas buvo kaltas ir dėl ko… Arba ką suradome iš tikro…

Pasirodo pagrindinis variklio valdymo blokas buvo taip perprogramuotas, kad tam tikru momentu programa nebereaguodavo į jokius daviklius, tačiau to nesuprasdavo kaip gedimo.

NEBĖRA “CHECK ENGINE” ?

Žodžiu ECU kažkokiu būdu buvo taip pakoreguotas ( reiktų patikslinti, kad buvo išprogramuotas Dpf Fap filtras neaiškiu metodu už keletą eurų) , kad nebeliko avarinio režimo ir “Check Engine” buvo “išgaravęs” turbūt visam laikui.

Manau, kad šioje vietoje ir baigsime. Manau, kad ir taip daug dėmesio skyrėte mums, jeigu skaitote šias eilutes. Tiesą sakant, jeigu jums buvo įdomi ši mūsų “istorinė pagalba –  neviltyje esančiai moteriai” – galite ją padalinti draugams Per Facebook ar kitus G+ socialinius tinklus – galbūt tai kažkam pravers, atsiradus “paranormaliems” automobilio reiškiniams.

 DPF SUODŽIŲ FILTRO NAUJOS KARTOS IŠPROGRAMAVIMAS VILNIUJE

VARIKLIO DIAGNOSTIKOS CENTRAS – SUDĖTINGŲ GEDIMŲ PAIEŠKA IR REMONTAS VILNIUJE
dpf fap filtras isprogramavimas pasalinimas

Kitoks Dpf Fap servisas Vilniuje Kaune ir Klaipėdoje