DPF FAP IŠPROGRAMAVIMAS IR RIZIKA

3 SUODŽIŲ FILTRO IŠPROGRAMAVIMO METODAI

DPF FILTRO FAP FILTRO PASALINIMAS

DPF FILTRO PROGRAMINIS PASALINIMAS KAUNAS VILNIUS KLAIPEDA

Nors Dpf / fap filtrų išprogramavimas atliekamas jau turbūt 10-15 metų - tačiau apie šio remonto visus niuansus informacijos rasite labai nedaug. Reiktų žinoti, kada išprogramavimas išsprendžia visas problemas ir garantuotai nesukelia jokio šalutinio poveikio ECU.

O kada geriau pirkti naują, kurio kaina svyruoja nuo 500 iki 1200 eurų. Apie tai girdėti manau, nedaug  teko. Taip pat reiktų nepamiršti pasakyti, kad egzistuoja 2 išprogramavimo metodai. 

Pirmasis tai klaidų “Užmaskavimas” – turgaus metodika. Antras – suodžių filtro funkcijos išjungimas ECU žemėlapiuose, po kurio automobilis važiuoja taip, lyg niekada jame suodžių filtro nebūtų buvę.

DPF DIAGNOSTIKA

Turite klausimų dėl sugedusio (užsikimšusio) kietųjų dalelių suodžių filtro?

Skambinkite dabar! Pasistengsime padėti visais įmanomais būdais nedelsiant:

DPF SERVISAS – KAUNAS

dpf filtru servisas kaune

DPF SERVISAS – VILNIUS

kas remontuoja suodziu filtrus vilniuje

DPF SERVISAS KLAIPĖDOJE

DPF FILTRO ISPJOVIMAS ISPROGRAMAVIMAS KLAIPĖDOJE

PIRMOS KARTOS IŠPROGRAMAVIMAS

Pirmas – sukurtas daug metų atgal, siekiant sumažinti dpf/fap filtrų remonto kaštus (perkant naują) ir paruošti “automobilį į turgų”. Po tokio išprogramavimo daug kam kyla daug daugiau problemų, nei su užsikimšusiu suodžių filtru.

NORITE ŽINOTI KAIP TEISINGAI IŠSPRĘSTI UŽSIKIMŠUSIO DPF FILTRO PROBLEMĄ?

SKAMBINKITE DABAR!

DPF-SERVISAS-KAUNE-VILNIUJE-KLAIPEDOJE+370 670 12120

Turite žinoti, kad nesivaikome vieno sprendimo varianto. Visuomet žiūrime kokia automobilio variklio ir aplink jį

  esančių komponentų būklė. Visada bandome gelbėti Dpf filtrą nuo jo pašalinimo, jeigu tai daryti yra bent menkiausia logika. Atvykę pas mus, vairuotojai labai dažnai priima priešingą sprendimą problemai spręsti, nei buvo patys nusprendę. Esame tam, kad gautumėte visas profesianaliausias paslaugas – kokios tik yra įmanomos apskritai.

ANTROS KARTOS IŠPROGRMAVIMAS

Antras – sukurtas pašalinant visus šalutinius padarinius, kuriuos sukeldavo pirmos kartos išprogramavimas, atliekant viską realaus programavimo metodu – kodą koreguojant programuotojui rankiniu būdu

Todėl šiandien labai trumpai pabandykime įvardinti problemas (pliusus ir minusus), kurios pasikausčiusių meistrų nuomone, kyla atlikus Dpf – fap išpjovimo programvimo darbus pagal seną filtro ir programinio kodo eliminavimo metodiką… ir pliusus atliekant naujos kartos suodžių filtro išprogramavimą.

NAUJOS KARTOS IŠPROGRAMAVIMAS

Manau, jog jums tikrai įdomu sužinoti, koks šio naujo metodo, koreguojant ECU valdymo algoritmą, skirtumas nuo senojo. Bet kuriuo atveju mes jūsų paprašysime pereiti į kitą mūsų puslapį, kuriame trumpai ir aiškiai su paprastu pavyzdžiu pateiksime visą informaciją apie mūsų sukurtą suodžių filtro išprogramavimo  – algoritmo koregavimo procedūrą:

>>>Naujausias suodžių filtro išprogramavimo metodas>>>

Dpf/fap filtrų išprogramavimas 10 metų atgal ir šiandien…

Pradėkime nuo to, kad mes šią paslaugą taip pat teikėme jau daug metų atgal, kai Lietuvoje pasirodė automobiliai su DPf/Fap suodžių filtrų modifikacijomis. Tačiau tai darėme pigiausiomis kainomis Lietuvoje ir puikiai žinodami, jog visas šis darbas – tik pagalba lietuvio piniginei.

Tai yra – visą reikalingą informaciją klientas gaudavo dar prieš atliekant filtro pašalinimo darbus. 10-15 metų atgal nebuvo Lietuvoje įrangos, galinčios kokybiškai koreguoti tam tikrų automobilių markių ECU valdymo blokus. Dabar mums tai jau praeitis, nors yra dar dirbančių pagal senąją metodiką… pigiau… Bet tai dažniausiai “automobiliai į turgų” arba paslauga žmonėms, kuriems reikia pačio pigiausio remonto, nesvarbu, kas bus po to…

Kokybiškas DPF FAP filtro išprogramavimas tapo įmanomas tik sukūrus naują programos korekcijos metodiką. Kitaip tariant rankiniu būdu keičiant ECU valdymo parametrus ir algoritmo specifiką.

dpf servisas kaune - isprogramavimas ir jo salutinis poveikis

PIRMOS KARTOS IŠPROGRAMAVIMAS-VIENAS IŠ SENOJO METODO PAŠALINIŲ  PADARINIŲ

Įsivaizduokite, kad jūsų paprasto nuosavo kompiuterio opracinėje “Windows” sistemoje egzistuoja tam tikras failas, kuris susijęs su visu jūsų “Windows” darbu. Jį pašalinus, krenta kompiuterio darbo greitis, pagalbinės programos pradeda strigti jas mėginant paleisti ( atidaryti ) ir t.t.

Tokia intervencija apkrauna laikinąją atmintį, o kompiuterio procesorius apkraunamas papildomu darbu, ko pasekoje pradeda “kaisti” … Kol perdega ir viskas… Čia buvo toks paprastas pavyzdys, kad jūs aiškiau įsivaizduotumėte, kokią įtaką turėjo senoji metodika. Na, o dabar galite aplankyti  mūsų Dpf / Fap serviso puslapį, kuriame detaliau aprašomas

<<<Dpf filtro valymas >>> arba paskaityti apie keletą <<<Dpf valymo būdų čia >>>

DPF FILTRŲ VALYMO ATSISAKĖME PRADĖJUS NAUDOTI NAUJĄ SUODŽIŲ FILTRO IŠJUNGIMO METODIKĄ, TODĖL  NORINTIEMS ATLIKTI VALYMĄ SIŪLOME TAI DARYTI NUO PAT AUTOMOBILIO IŠVAŽIAVIMO IŠ AUTOSALONO KAS 100.000 KILOMETRŲ. KODĖL? SUPRASITE PASPAUDĘ KELIOMIS EILUTĖMIS AUKŠČIAU  MĖLYNĄ NUORODĄ APIE VALYMO METODOLOGIJĄ

IR 3 KARTOS IŠPROGRAMAVIMAS

NUO 2018 METŲ

dpf-filtru-servisas

Tai toks dpf filtro išprogramavimas, kuris tiks visiems – tiek automobiliui, tiek TA centro specialistams. Apie jį nerašysime nieko viešoje erdvėje. Norime pasakyti tik viena – iki šiol nesulaukėme nei vieno mūsų kliento nuogąstavimo, dėl nepraeitos TA. Tikimės, kad taip ir bus visada. Net jeigu kas nors ir pasikeistų dar kartą TA – savo klientus informuosime visada iš anksto…

 

ATSAKYTI

Your email address will not be published. Required fields are marked *