MIRSKI PAKAITINIMO ŽVAKIŲ LEMPUTĖ / SPIRALĖ?

Skubiai važiuoti į servisą ar nekreipti į tai dėmesio? Sužinosite paskaitę apačioje!

Ka reiskia kai mirksi zvakiu lempute dyzeliniame automobilyje?
Mirksi žvakių pakaitinimas? Kiek galima nuvažiuoti kilometrų ir nieko nesugadinti?

Pamatėte prietaisų skydelyje mirksinčią pakaitinimo žvakių lemputę? Leiskite atspėti, tikrai nevažiuojate dabar į servisą, o ieškote google atsakymo. Deja, tikslaus atsakymo internete nėra. Yra tik bendro pobūdžio diskusijos, kuriose vienam vairuotojui buvo vienas gedimas, kitam jau visai kitas.

Kitaip sakant, bet kuriuo atveju, jeigu pradėjo mirksėti skydelyje žvakių pakaitinimas, tai tikrai nereiškia, kad turite problemą su tikrosiomis pakaitinimo žvakėmis, kurios pakaitina kurą, kad jam lengviau būtų susprogti, kol variklis dar šaltas!

AR GALIU VAŽIUOTI, JEIGU PRADĖJO MIRKSĖTI SPIRALĖ?

Tai bene pirmas klausimas, kurį užduoda visi paskambinę. Atsakymas paprastas – „variklis tikrai neužkals“, tačiau jei nenuvažiuosite dabar pasitikrinti, dėl ko ta spiralė pradėjo mirksėti – galite sugadinti pirmiausia tai suodžių filtrą. Jis dar kitaip vadinamas Dpf arba Fap filtras.

Dpf filtro kaina svyruoja nuo 200-300 už pakaitalą su kiniškais viduriais iki originalaus, kurio kaina prasideda nuo 650,- iki 2000,- priklausomai, kokį modelį vairuojate.

Todėl dėl klausimo, ar nieko neatsitiks, jeigu važinėsiu su degančia žvakių pakaitinimo lempute, yra tik vienas atsakymas – atsitiks! Laiko klausimas tik kada…

MIRKSI PAKAITINIMO ŽVAKIŲ LEMPUTĖ IR DINGO TRAUKA?

Labai dažnai turime tokią situaciją: iš pradžių užsidega žvakių pakaitinimo simbolis. Jeigu nieko nedarom ir važinėjam toliau, sekantį kartą užsidega ir Dpf suodžių filtro lemputė.

Kodėl? Papasakosime truputį vėliau. Dar ilgiau pavažinėjus pamatysime ir degančią Check Engine lemputę. Tai visai atsikra tema, nes ant Check Engine kabo ne viena dešimtis galimų gedimų…

AR GALI BŪTI, KAD SUGEDO EGR VOŽTUVAS, JEI PRADĖJO MIRKSĖTI SPIRALĖ?

Taip, tikrai gali būti ir egr vožtuvas sugedęs, tačiau nereikia bėgti ir nusipirkti Egr vožtuvą į artimiausią parduotuvę. Nes… išleidus porą šimtų eurų naujam egr vožtuvui, gali pasirodyti, kad problema visai ne jame.

Todėl visada sakome, atvažiuokit… patikrinsime… patarsime… pakonsultuosime ir … tai kainuos tikrai mažiau, nei bereikalingas detalių pirkimas ir keitimas, pagal internautų patarimus!

MIRKSI SPIRALĖ? UŽSIKIMŠO DPF FILTRAS? IRGI YRA TIESOS!

Dpf filtras yra tokios struktūros, kad jis visada privalo užsikimšti suodžiais, o po to išsivalyti. Dažnai pakaitinimas mirksi, kai suodžių filtras pasiekia tam tikrą užsikimšimo lygį po kurio prasideda regeneracija. Savaiminis suodžių išdeginimas pačiame bakelyje.

Kuo dažniau matote mirksinčią spiralę, tuo didesnė tikimybė, kad kažkas negerai su išdeginimu. Gali būti, kad dpf filtras pilnai nebeišsivalo ir pavažiavus 2-3 šimtus kilometrų vėl bando valytis…

Tokiu atveju reikės kažkaip spręsti Dpf probelmą. Turime nebrangių ir profesionalių sprrendimų! Nepregyvenkite, tikrai padėsime!

Norite paklausti? Skambinkite dabar!

Konsultacijos nemokamai

Patarimai tik profesionalūs

dpf serviso telefonas
Skambinti iki 22.00 h vakaro

Leave a Reply