AR REIKIA IŠPROGRAMUOTI EGR KARTU SU DPF FILTRU?

EGR VOŽTUVAS – SEKANTIS GEDIMAS PO DPF FILTRO – ARBA ATVIRKŠČIAI?

Jeigu pirmą kartą susidūrėte su užsikimšusiu Dpf/Fap suodžių filtru – apie tokią detalę kaip Egr vožtuvas greičiausiai girdėsite taip pat pirmą kartą. Pabandysim trumpai papasakoti, kas tai per daiktas ir kaip jis susijęs su suodžių filtro gedimais. Bet visų pirmiausia trumpas turinys, ką turite žinoti:

  • Kas yra Egr vožtuvas – trumpa teorija
  • Kaip neveikiantis Egr vožtuvas gali sugadinti suodžių filtrą
  • Ir atvirkščiai – kaip užsikimšęs Dpf filtras gali sugadinti Egr.
  • Kaip išspręsti Egr sistemos galimus gedimus

EGR VOŽTUVAS – KAS TAI?

peugeot-egr-voztuvas-16-hdi-isprogramavimas

Egr – išmetamųjų dujų vožtuvas. Jis gražina tam tikrą dalį išmetamųjų dujų į degimo kamerą. Ir jo paskirtis – taip pat kaip dpf filtro – saugoti gamtą aplinką. Skirtumas tik toks, kad tos dujos tampa oro ir kuro mišinio sudėtimi ir taip eliminuojamos iš išmetimo sistemos.

Jeigu įdomu – galime pasakyti, kad išmetamųjų dujų kiekis degimo kameroje tam tikru momentu sudaro tik 4-7 proc. degiojo mišinio. Ir tai tik tam tikru – atitinkamai ECU variklio valdymo bloko nustatytu momentu. Todėl jeigu panaikinus programiškai visą jo veikimo diapazoną ir pamatavus su CO prietaisu galutinius išmetamųjų dujų rezultatus – CO padidėja tiek, kad vos pastebimas…

DPF UŽSIKIMŠIMO PRIEŽĄSTIS – EGR VOŽTUVAS?

dpf fap filtras isprogramavimas pasalinimas

Kitoks Dpf Fap servisas Vilniuje Kaune ir Klaipėdoje

Šito turbūt nelabai kur rasite, kad kur būtų parašyta, tačiau neveikiantis EGR vožtuvėlis, gali būti viena iš užsikimšusio Dpf/Fap filtro priežąstimi. Tačiau reiktų paminėti, kad tai netiesioginė užsikimšimo priežąstis. Kitaip sakant, fiziškai šis vožtuvas neužkimš suodžių filtro. Tačiau čia ir slypi visas įdomumas…

Jeigu sugedo Egr vožtuvas (jis dažniausiai pradeda striginėti po truputį fiziškai) – variklio valdymo blokas ECU “duoda komandą” varikliui dirbti avariniu režimu. Šis režimas, visų pirmiausia, reiškia, kad variklio degimo kameroje bus paruošiamas toks mišinys, kur jš sudeginus, gaunama bene 10 kartų daugiau suodžių. Taigi turime užsikimšusį Dpf filtrą

Taigi… Avarinis režimas – tai signalas vairuotojui ne tik važiuoti į autoservisą, tačiau ir variklio apsaugos priemonė, kurio metu ECU kompiuteriui visiškai vienodai, kokie komponentai pateks į aplinką. Pagrindinė funkcija – dirbant avariniu režimu nesugadinti variklio mechaninių mazgų.

Labai paprastas pavyzdys galėtų būti per daug oro pučianti turbina. Variklio valdymo blokas, oro slėgio daviklio pagalba užfiksavęs per didelį oro slėgį, kuris paduodamas į degimo kamerą atjungia turbiną apskritai… Jeigu to nepadarytų, iškiltų grėsmė sudraskyti variklį į šipulius. Analogiškas principas su Egr sistemos gedimais.

O DABAR – UŽSIKIMŠO DPF? – LAUKITE EGR GEDIMO!

Jeigu Egr vožtuvas šiandien dar geras, o suodžių filtras pradėjo kimštis (tai yra laikas nuo laiko jūs prietaisų skydelyje matote, kad užsidegė Dpf lemutė (paskaitykite apie tai čia) greičiausiai niekur neskubėsite… 90 proc. vairuotojų taip važinėja ir toliau… Kol Dpf filtras užsikemša taip, kad mašina tiesiog nebevažiuoja – davus gazo gęsta.

Tuo metu, kai suodžiai nebeturi kur dingti, jie bando keliauti atgal iš kur ir atsirado. Artimiausia jiems turbina. Po to Egr mechaninė dalis. Tokiu būdu Egr vožtuvėlis aplimpa ne tik suodžiais… Jeigu išimtumėte jį fiziškai, pamatytumėte tokią košę, kurią nugramdyti galima tik su specialia chemija.

Todėl galite įsivaizduoti, kokiu režimu reikia nuolatos darbuotis Egr vožtuvui. Jeigu automobilyje nėra suodžių filtro, o dar geriau ir katalizatoriaus, vožtuvas tarnaus ilgiau, tačiau tikrai nebus amžinas. Plačiau galite paskaityi čia www.egrvoztuvas.lt ir www.katalizatorius.lt tinklapiuose.

Bet kuriuo atveju jis kažkada pradės strigti… Nes jo pagrindinis priešas suodžiai, kurie “suėda” per ilgą laiką jo aliuminį korpusą. Ko pasekoje jis nebegali taisyklinga amplitude judėti ir paduoti išmetamąsias dujas tiek, kiek reikalauja variklio valdymo bloko ECU skaičiavimai.

EGR IŠPROGRAMAVIMAS – SUMANIŲ VAIRUOTOJŲ SPRENDIMAS?

Jeigu jau skaitote šias eilutes, greičiausiai esate tas, kuris turi bėdą su “užakusiu” dyzelinio automobilio suodžių filtru. Tačiau, jeigu esate tas, kurio automobilyje jis dar ganėtinai “gyvas”, galime nudžiuginti – beveik 90 proc. rinkoje esančių automobilių įmanomas Egr programinis išjungimas.

dpf-filtru-servisas

Šį darbą darome taip pat tvarkingai, kaip ir suodžių filtro išprogramavimą  – rankiniu būdu, su geriausiu Ecu algoritmų redaktoriumi pasaulyje, kuriuo naudojasi visi garsiausi pasaulio ECU programų korekcijų kūrėjai. Todėl, galite drąsiai ir be jokių baimių ir abejonių kreiptis į mus, kad eliminuotumėme šį ekologijai skirtą stebuklą visiems laikams…

NORITE ŽINOTI KAIP TEISINGAI IŠSPRĘSTI UŽSIKIMŠUSIO DPF FILTRO PROBLEMĄ?

SKAMBINKITE DABAR!

DPF-SERVISAS-KAUNE-VILNIUJE-KLAIPEDOJE+370 670 12120

Turite žinoti, kad nesivaikome vieno sprendimo varianto. Visuomet žiūrime kokia automobilio variklio ir aplink jį

  esančių komponentų būklė. Visada bandome gelbėti Dpf filtrą nuo jo pašalinimo, jeigu tai daryti yra bent menkiausia logika. Atvykę pas mus, vairuotojai labai dažnai priima priešingą sprendimą problemai spręsti, nei buvo patys nusprendę. Esame tam, kad gautumėte visas profesianaliausias paslaugas – kokios tik yra įmanomos apskritai.

 

ATSAKYTI

Your email address will not be published. Required fields are marked *