SUGEDO VARIKLIS = UŽSIKIMŠO DPF FILTRAS

Užsikimšęs filtras gali reikšti, kad teks remontuoti ir variklį

Beveik visi, kurių pagrindinė veikla yra dpf suodžių filtrai ir su jais susijusių problemų sprendimai – neremontuoja dyzelinių variklių. O tai tampa didele probelma vairuotojui, kuriam prie užsikišusio suodžių filtro dar yra ir kitų bėdų bėdelių su varikliu ir aplink jį esančiais komponentais. Kadangi jau skaitėte mūsų tinklapyje apie priežąstis, kurios įtakoja kietųjų dalelių filtro užsikimšimą, dabar belieka sužinoti kokie „kainų cirkai“ laukia po to, kai bus reikalingas dyzelinio variklio remontas – nesvarbu ar tai bus dalinis kažkurios mechaninių komponentų grupės remontas ar reikės pilnai ardyti variklį.

PAVYZDYS: TOUAREG 3.0 DYZELINIO VARIKLIO REMOTAS

  • Gali būti reikalingas purkštukų remontas
  • Gali būti reikalingas turbinos remontas
  • Gali būti reikalingas egr vožtuvo remontas
  • Gali būti reikalingas grandinės keitimas
  • Gali būti reikalingas velenėlių remontas bei keitimas
  • Gali būti reikalingas variklio kapitalinis remontas
  • Beveik visiem didesniems darbams reikia išimti variklį

KIEK KAINUOJA PURKŠTUKŲ REMONTAS?

Tikrai daugelis dyzelius vairuojančių susidurę ne kartą su blogai funkcionuojančiais dyzeliniais purkštukais. Kiek kainuoja jų remontas, pirmiausia priklauso nuo gamintojo Bosch Siemens Denso Delphi kuro sistemų, nuo purkštukų modelio ir be abejonės nuo to kiek pas jus variklyje jų stovi – keturi, šeši ar visi dvylika… Bet kuriuo atveju ateina laikas, kai su jais reikia kažką daryti.

PURKŠTUKŲ GEDIMO PRIEŽĄSTYS:

Didele dalimi prie purkštukų gedimų prisideda ir purkštukų gedimų priežąstys. O jų yra ne viena. Pagrindinės būtų tokios:

  • Blogas dyzelinis kuras
  • Turbinos gedimas kai netraukia
  • Turbinos gedimas kai leidžia tepalus
  • Blogai veikiantis egr vožtuvas
  • Užsikimšęs suodžių filtras
  • Stūmoklinės grupės nusidėvėjimas

PURKŠTUKŲ REMONTO KAINOS:

Taigi, turime pavyzdį touareg’ą 3.0 dyzelį. Jo variklyje yra 6 purkštukai. Vieno purkštuko kaina 280,- + PVM Montavimo darbai gali kainuoti 150-200,- eurų. Po purkštukų pilno restauravimo privalomas visos kuro įpurškimo sistemos plovimas 150-200,- nes priešingu atveju Jums garantijos niekas nesuteiks. Dabar susiskaičiuokime, kas ir po kiek: 6×280+200+200=2080,- eurų.

KIEK KAINUOJA TURBINOS REMONTAS?

Turbinos remontas nėra pigus malonumas, tačiau, kas liečia šį variklį – tai mažiausiai išlaidų reikalaujantis remontas. Kad būtų atliktas turbinos reikia nuimti ir pastatyti turbokompresorių, pakeisti tepalus, filtrus ir sutvarkyti išmetimo sistemą, kurioje stovi katalizatorius ir dpf kietųjų dalelių filtras. Ir turbina turi veikti be priekaištų, jeigu… tvarkingas variklis. Priešingu atveju gali reikėti ieškoti ne vieno tūkstančio eurų jo remontui…

KODĖL SUGEDO TURBINA – PAGR. PRIEŽĄSTYS:

  • Per mažas tepalo slėgis variklyje
  • Užsikimšęs Dpf filtras
  • Užsikimšęs katalizatorius
  • Neveikiantis egr vožtuvas
  • Svetimkūniai iš variklio degimo kameros
  • Svetimkūniai iš įsiurbimo pusės
  • Svetimkūniai tepimo sistemoje

TURBINOS REMONTO KAINA

Taigi, dabar paskaičiuokime. Sugedus turbinai, ją reikės demontuoti ir suremontavus pastatyti atgal. Toks darbas autoservise kainuos apie 150,- eurų. Pačio turbokompresoriaus remonto kaina – beveik visada svyruoja nuo 160 iki 250,- eurų. Pridėkime tepalo kainą ir filtrų keitimą turėsime visai nedaug apie 500,- eurų. Tačiau beveik visada reikia spręsti ką daryti su katalizatoriais ir dpf filtru. Pražiūrėjus šią IDS sistemos vietą – greičiausiai turėsime vėl ne už ilgo viską remontuoti iš naujo. Todėl dabar šiek tiek apie Dpf filtrų remontą.

KIEK KAINUOJA DPF FILTRAS IR JO REMONTO BŪDAI?

Taigi, norite sužinoti kas tai per daiktas ir kiek jis kainuoja – užeinate ant šios nuorodos http://www.dpffiltras.lt/naujas-suodziu-filtras/ Daug informacijos – gana aiškūs sprendimai ir padoriai aišku, ką verta daryti, o ko ne. Dabar trumpai, ką galima daryti su dpf filtru:

  • Naujo dpf filtro pirkimas
  • Naudoto dpf filtro pirkimas
  • Dpf fap filtro valymas su chemija
  • Dpf filtro valymas su aparatu
  • Dpf filtro išprogramavimas

DPF FILTRO GEDIMO PRIEŽĄSTYS:

  • Turbinos gedimas
  • Egr vožtuvo gedimas
  • Sklendžių gedimai
  • Skylės oro padavimo sistemoje
  • Bloga oro srauto matuoklė
  • Blogi purkštukai
  • Variklis ryjantis tepalus

DPF FILTRO SPRENDIMŲ KAINOS:

Pradėkimo nuo to, kiek kainuoja naujas dpf kietųjų dalelių filtras? Jo kaina, jeigu norėsime originalaus, su tauriaisiais metalais – jis gali kainuoti nuo 700,- eurų iki 2300,- tarkim kokiam nors Audi ar Mercedes automobiliui su galingu dyzeliniu varikliu.

Naudotas gali kainuoti nuo 200,- iki 400,- eurų irgi labai priklauso nuo modelio. Tačiau naudotas tinkamas tik tiems, kuriems nekokybiškai kažkas atliko dpf šalinimo darbus, ir reiklainga TA.

Na ir visose šalyse pamėgtas sprendimo būdas – tai dpf filtro išprogramavimas. Kas liečia šį sprendimą – yra galimi du variantai. Pigus sprendimas iki 100,-, po kurio ne tik kad bus problema su TA, bet ir su tolimesniais gedimų šalinimais. Brangesnis sprendimas 200-250,- eurų – garantuoja ir praeitą techninę apžiūrą ir tai, kad bet kas, kas turės jūsų automobilį po jūsų – neturės problemų su remontu. Kitaip tariant, visada jis bus remontuojamas.

NAUJA PASLAUGA DPF FILTRO VALYMAS

Užsikimšęs Dpf filtras? Šiandien galima jau jį ir puikiai išvalyti – išplauti hidrodinaminiu būdu. Paslaugos kaina nėra jau tokia maža. Svyruoja nuo 140,- iki 180,- eurų lengviesiems automobiliams ir nuo 250,- iki 350,- krovininėms transporto priemonėms. Tačiau yra vienas niuansas, ko nepasako daugelis plovėjų. Tai, kokia yra garantija dpf filtro valymui… Apie dpf filtro valymą daugiau paskaitykite čia http://www.dpfvalymas.lt

O jos iš tikrųjų nėra… Kodėl? Todėl, kad dėl bet kokio atsiradusio aplink variklį gedimo, suodžių filtras užsikemša vėl. Užsikemša tiek, kad dpf filtro regeneracija nepadeda ir vėl reikia valyti pakartotinai. Dažniausiai to nenori suprasti nei vienas klientas ir prašo valyti po poros mėnesių jau pagal garantiją. Žinoma, nei vienas dpf servisas neplauna, kas du mėnesiai veltui. Nes niekas negali garantuoti, kad dėl seno automobilio bet kokio gedimo, filtras nebus vėl iš naujo užkimštas.

EGR VOŽTUVO REMONTO KAINA

Suremontuoti egr vožtuvą kainuoja dar mažiau nei turbiną. Tačiau visada kyla klausimas, ką rinktis – palikti egr sistemą automobilyje ar jos atsisakyti. Taigi, dabar apie tai kaip galima spręsti egr vožtuvo gedimą:

  • Naujo egr vožtuvo pirkimas
  • Naudoto egr vožtuvo pirkimas
  • Egr vožtuvo išprogramavimas
  • Egr vožtuvo valymas su chemija ir ultragarsu

EGR VOŽTUVO GEDIMO PRIEŽĄSTYS

EGR VOŽTUVŲ SPRENDIMŲ KAINOS

Trumpai: naujas egr vožtuvas originalus kainuoja 120 – 460 eurų ribose. Nenaujas naudotas egr vožtuvas – bus kaina per puse mažesnė. Galima pirkti ir neoriginalą, tačiau jau tokiais sprendimais naudotis teks patiems be serviso paslaugų. Nes normalūs servisai pigiomis dalimis automobilių neremontuoja dėl privalomos garantijos remonto darbams.

Egr vožtuvo išprogramavimas sprendžia dvi problemas vienu metu: tai netobulai sudeginto kuro problemą ir išlaidas naujo originalaus egr pirkimui bei montavimo darbams!

Ir kainuoja pašalinti egr vožtuvą nei daug nei mažai – nuo 80,- iki 120,- eurų. Tai yra gudrus sprendimas, nepaisant labai daug įvairių nuomonių internete ir visuose kituose reklamos kanaluose. Apie tai, kaip veikia egr vožtuvai paskaitykite čia http://www.egrvoztuvas.lt tinklapyje

VARIKLIO GRANDINĖS KEITIMO KAINA:

Yra du svarbūs momentai, kuomet kalba eina apie variklio grandinės keitimą – tai ar reikės išimti variklį ar ne. Nuo to tiesiogiai priklauso ir kaina. Mūsų paimtu pavyzdžiu grandinės keitimo darbai gali kainuoti nuo 1000,- iki 1500,- už darbą + grandinės komplekto kaina.

KAPITALINIO VARIKLIO REMONTO KAINA

Jeigu kažką dar domina variklio kapitalinis remontas, bet kuris sužinojęs kiek kainuoja tokie darbai – remontuoti praranda norą. Jeigu kur nors ir apsimoka variklius remontuoti, tai kokioje Ukrainoje ar galbūt Baltarusijoje. Tačiau tikrai ne Lietuvoje.

Kodėl taip yra? Geri meistrai Lietuvoje kainuoja ne ką mažiau nei Vokietijoje. Remontiniai dalių komplektai nebėra tokios kokybės kaip prieš 10 metų. Realiai, jeigu klientai norėdavo atlikti variklio remontą važinėjimui sau, tai dabar tai galima daryti turint tik vieną tikslą – parduoti automobilį?

KIEK KAINUOJA REMONTUOTI TOUAREG VARIKLĮ 3,0 DYZELĮ KAPITALIŠKAI?

Kad negalvotumėte, kad visa tai, kas čia parašyta yra „paistalai“, galite tuo įsitikinti peržiūrėję parduodamus Touareg automobilius skelbimuose. Sveikas, petenkinamos būklės Touareg kainuoja 6000 – 7000 eurų. Su variklio defektu ar prasuktais indėklais 2000,- eurų Viskas tuo ir pasakyta, kiek vertinamas variklio remontas mūsų pavyzdiniam VW modeliui.

Leave a Reply