AR YRA GARANTIJA SUODŽIŲ FILTRO VALYMUI?

ARBA KITAIP – KOKIĄ GARANTIJĄ DUODA DPF SERVISAS DPF/FAP FILTRO VALYMUI?

Nors šiandien jau vėlu, tačiau sulaukiau vieno žmogaus klausimo, kuris manau visiems aktualus, o mano komentaras turėtų būti visiems labai įdomus. Taigi, pradėkime nuo paties svarbiausio: “Garantija, kurią duoda autoservisai po savo atlikto darbo” Tiesą sakant, ši mano teorija tinka praktiškai labai daug kur, tik pasistenkite teisingai mane suprasti.

  • Klausimas: Kokią duodate garantiją Dpf/Fap filtro valymui, kad jis neužsikimš? Gamintojas duoda 120.000 km…


Turite klausimų dėl sugedusio (užsikimšusio) kietųjų dalelių suodžių filtro?

Skambinkite dabar! Pasistengsime padėti visais įmanomais būdais nedelsiant:

dpf fap filtras isprogramavimas pasalinimas

Kitoks Dpf Fap servisas Vilniuje Kaune ir Klaipėdoje

Visų pirma atkreipkite dėmesį į šiuos dalykus:

Gamintojo duodama garantija turi tam tikras sąlygas. Pirmiausia, tai gamintojas tokią garantiją suteikia prie tam tikrų sąlygų. O tos sąlygos yra tokios: 

  • Visas variklio blokas naujas.
  • Purkštukai nauji, turbina nauja,
  • Egr vožtuvas naujas, bakas švarut švarutėlis.
  • Ir dar: Techninis aptarnavimas pagal gamintojų nustatytus normatyvus ir tik dilerinėje atstovybėje

Sugalvojote tepalus pasikeisti pas save garaže – pamirškite visas garantijas ( Čia turbūt kiekvienas šitą žinote)

Gamintojo garantija 120.000 kilometrų duodama tik tada, kai variklis tik pradeda savo darbo ciklą – tai yra visiškai naujas. Visa kita, apie 120.000 km “Pasakos ir blefas”

Tai reiškia, kad visa variklio sistema su savo dalimis dar nėra eksploatuota.

O vairuotojai mano, kad atnaujinus vieną mazgą iki gamyklinio lygio po to, kai automobilis nuvažiavęs 200.000 -300.000 kilometrų, priklauso duoti tokią pačią garantiją, lyg automobilis būtų nuvažiavęs ką tik nuo konvejerio. Todėl atsiminkite ir nustokite tikėti “Pasakomis”.

Atsiprašau, kad taip tiesmukiškai, bet manau šiandien ta diena, kai suprasite, kaip atsirinkti tuos, kas stengiasi jums padėti nuoširdžiai, o kas dalina “Rinkiminius pažadus” . Man šitas palyginimas labiausiai patinka…

Na, o dabar apie mūsų darbą.

Ieškome gedimo priežąsties, o ne darome kvailą pareiškimą “Viskam ateina laikas… Keisti…”

NORITE ŽINOTI KAIP TEISINGAI IŠSPRĘSTI UŽSIKIMŠUSIO DPF FILTRO PROBLEMĄ?

SKAMBINKITE DABAR!

DPF-SERVISAS-KAUNE-VILNIUJE-KLAIPEDOJE+370 670 12120

Turite žinoti, kad nesivaikome vieno sprendimo varianto. Visuomet žiūrime kokia automobilio variklio ir aplink jį

  esančių komponentų būklė. Visada bandome gelbėti Dpf filtrą nuo jo pašalinimo, jeigu tai daryti yra bent menkiausia logika. Atvykę pas mus, vairuotojai labai dažnai priima priešingą sprendimą problemai spręsti, nei buvo patys nusprendę. Esame tam, kad gautumėte visas profesianaliausias paslaugas – kokios tik yra įmanomos apskritai.

 ******

Tūkstantį kartų visiems sakome ir sakysime – viena variklio sistemos dalis visada įtakos kitos darbą. Ir dažniausiai iš rikiuotės išeis silpniausioji grandinės dalis. O dpf filtras – pats jautriausias variklio sistemos “organas”. Blogai sudegęs kuras – pirmas “peilis” suodžių filtrui. Kodėl jis blogai sudega – tai atskira ir plati tema. Gal kam praverstų apie tai pasiskaityti čia www.dyzeliniuvarikliuremontas.lt tinklaraštyje. 

  1. Dyzeliniai purkštukai prie pabaigos – kuras sudega blogai
  2. Turbina leidžia tepalą – jis atsidurs degimo kameroje – dyzelis maišysis su tepalu. Kaip manote – ar nesikimš Dpf/Fap filtras?

ATSAKYTI

Your email address will not be published. Required fields are marked *