AR NEDŪMINA PO DPF SUODŽIŲ FILTRO IŠPROGRAMAVIMO

BALTI PILKI DŪMAI – KOKIOS TIKROSIOS TO  PRIEŽĄSTYS ?

Dūmina automobilis tirštais baltai pilkšvais dūmais? Nebijokite, jeigu automobilio turbina sveika – tai turėtų reikšti prasidėjusią Dpf filtro regeneraciją .

Palaukite ir kai nustos eiti dūmai, galėsite užgesinti variklį. Tačiau, jeigu automobilis pilasi juodais dūmais – priežąsčių gali būti ne viena…

KĄ REIŠKIA JUODI DŪMAI?

Labai dažnai sulaukiame klausimo – „Ar jeigu bus išprogramuotas ir pašalintas dpf suodžių filtras, neatsiras juodi dūmai?“ Klausimas labai populiarus. Ir labai aiški jo kilmė…

Šis gandas jau sklando gal kokis 5 penkerius metus tarp internautų.

Tačiau tas vairuotojas, kuris užvedė aršią diskusiją, jau senai žino, kas kaltas dėl juodų dūmų jo automobilyje. Galime pasigirti, kad tai išsiaiškinti padėjome mes. Taigi, manau, kad visiems turėtų būti įdomu. Skaitykite dabar viską iki galo!

VAIRUOTOJO PAPRAŠĖME ATVYKTI PAS MUS

Kadangi ši diskusija buvo tiesiogiai susijusi su dpf filtro pašalinimu ir programavimu, nutarėme išsiaiškinti, kas atsitiko Opel Zafira 1,9 dyzeliui.

Kas atsitiko, kad kai buvo išimtas dpf filtras atsirado juodas dūmas iš duslintuvo? Nors puikiai žinome, jeigu atliktas teisingas programinis ECU algoritmo koregavimas – niekada jokio juodo dūmelio nebus.

Tačiau yra vienas didelis „Bet“ … Dūmus gali lemti visai kitos priežąstys… Nebūtinai programavimo klaida ar nežinojimas.

KĄ MES SURADOME? ATSAKYMAS SUŽINOSITE VISKĄ PERSKAITĘ IKI GALO

Tas didysis „Bet“ kai ką reiškia. Ir jo reikšmė labai didelė. O jeigu kalbant be užuominų – turite žinoti keletą svarbių detalių:

PIRMA – SUGEDĘS TURBOKOMPRESORIUS

Automobiliuose montuojami dpf filtrai labai dažnai slepia variklio sistemos defektus. Turite žinoti, kad jeigu jūsų turbina jau „prie pabaigos“ ir pradeda leisti tepalus į išmetimo sistemą – jūs to nepastebėsite. Apie turbinos remontą skaitykite čia >>>

Nes mūsų „brangiausioji“ suodžių gaudyklė (dpf filtras) labai mėgsta tepalą.

Taigi išėmus Dpf filtrą – galite pamatyti kokios „jaunystės“ jūsų turbokompresorius. Žinoma sugedusi turbina dažniausiai įtakoja juodai melsvų dūmų atsiradimą. Važiuojam toliau.

ANTRA – SUGEDĘS EGR VOŽTUVAS

Ypatingas didelis dūmingumas gali būti pastebėtas, kai blogai veikia išmetamųjų dujų grįžtamasis vožtuvas. Jeigu jis užstrigęs arba retkarčiais stringa, išmetamosios dujos patenka į degimo kamerą –

oro bei kuro mišinys per daug papildomas (arba neteisingomis proporcijomis) degimo metu susidariusiomis dujomis. Juodi dūmai garantuoti beveik 100 proc.

TREČIA – PAVARGUSI ORO SRAUTO MATUOKLĖ OSM

Šis gedimas labai sunkiai nustatomas ir reikalauja ypatingai gerų žinių, apie tai koks turi būti oro ir kuro mišinio santykis. Labai dažnai, netgi tikrinant su originalia ir kokybiška įranga to santykio nukrypimą labai sunku pastebėti.

Tačiau kai turbina gera, Egr vožtuvas geras, purkštukai geri, bei degimo kameroje suspaudimo laipsnis puikus – belieka tik OSM ir visa oro padavimo sistema.

Dėl blogo oro srauto matuoklės darbo – juodus dūmus pamatysite gerai užmynus akseleratorių – kad ir niekur nejudant automobiliui iš savo vietos.

NORITE ŽINOTI KAIP TEISINGAI IŠSPRĘSTI UŽSIKIMŠUSIO DPF FILTRO PROBLEMĄ?

SKAMBINKITE DABAR!

dpf serviso telefonas

Skambinti iki 22.00 h vakaro

Turite žinoti, kad nesivaikome vieno sprendimo varianto. Visuomet žiūrime kokia automobilio variklio ir aplink jį esančių komponentų būklė. Visada bandome gelbėti Dpf filtrą nuo jo pašalinimo, jeigu tai daryti yra bent menkiausia logika.

DPF SERVISAS VILNIUJE

dpf servisas vilniuje

Dpf filtrai Vilniuje

Vilniaus Dpf servisas išprogramavimas išpjovimas ir pašalinimas

DPF SERVISAS KAUNE

dpf servisas filtru pasalinimas isjungimas valymas

Kas valo ir programuoja dpf filtrus Kaune

DPF SERVISAS KLAIPĖDOJE

dpf filtrai klaipeda

Dpf servisas Klaipėdoje

Atvykę pas mus, vairuotojai labai dažnai priima priešingą sprendimą problemai spręsti, nei buvo patys nusprendę. Esame tam, kad gautumėte visas profesianaliausias paslaugas – kokios tik yra įmanomos apskritai. Variklio galingumo didinimas www.chiptun.lt – mūsų komandos partneriai.

REGISTRACIJA

Iki kada dirba dpf servisas?

Konsultacijos ir klausimai iki 22.00 h vakaro

+370 601 47242

KETVIRTA – SUGEDĘ DYZELINIAI PURKŠTUKAI

Turėtumėte žinoti, jog jeigu jūsų nors vienas purkštukas nebeatitinka bent vieno iš 4 numatytų parametrų – juodi dūmai iš duslintuvo taip pat garantuoti.

Čia vėl ta pati situacija – blogas oro ir kuro mišinio santykis. Dabar jau manau, kad viską darosi labai lengva suprasti. O svarbiausia, kad viso to galima nepastebėti, jei automobilyje stovi suodžių filtras.

PENKTA – NEKEISTAS ORO FILTRAS

Nors kartais tai skamba juokingai, tačiau realybė tokia – kad užsinešęs oro filtras, gali taip pat įtakoti juodų dūmų pasirodymą iš automobilio išmetimo sistemos.

Variklis negaudamas tiek oro, kiek reikalaujama, nesugeba idealiai sureguliuoti oro ir kuro mišinio santykio, ko pasekoje jis blogai sudeginamas ir suodžiai pilnu tempu skrieja „per kaminą“.

KOKIA BUVO TIKROJI OPEL ZAFIRA 1,9 DYZELIO DŪMINGUMO PRIEŽĄSTIS?

Kai šis savininkas atvyko, buvo 100 proc. įsitikinęs, kad jam buvo išjungtas Dpf fap filtras blogai – padarytas „turginis variantas“

Patikrinę ECU algoritmą nepastebėjome jokių blogo išjungimo požymių, todėl pradėjome viską tikrinti…

Tas automobilio variklio vietas, dėl kurių savininkas buvo įsitikinęs, ir garantuotas, jog viskas veikia puikiai.

Ir dabar jums atsakymas – kaip išsprendėme problemą! Juodi dūmai buvo blogos oro srauto matuoklės pasekmė. Nors atliekant autodiagnostiką jokių klaidų nebuvo…

Todėl reikėjo į viską pažiūrėti truputį nestandartiškai. Taigi, šiandien visos naujų automobilių variklio valdymo sistemos „išmanios“ …

Todėl visada į sudėtingus ir nesurandamus gedimus reikia žiūrėti lygiai taip pat „išmaniai“…

Na o jeigu skaitote visa tai, greičiausia pas jūs bėda ne su dūmingumu, o su suodžių filtru. Todėl manau, kad atėjo laikas pasikalbėti ir mums.

Leave a Reply